Jak robić zakupy

Metody Płatności

Rodzaje transportu

Zmiany w zamówieniu

Zwroty

Uskarżanie się

 

Jak zapłacić

 

 1. Kartą płatniczą (3D Secure)

Wygodnym i  bezpiecznym  sposobem płatności bezgotówkowych jest korzystanie z internetowych kart płatniczych MasterCard i VISA.

Używamy protokołu bezpieczeństwa 3D Secure  obsługiwanego przez stowarzyszenia kartowe, aby zweryfikować posiadacza karty z bankiem wydającym bezpośrednio podczas transakcji  . Takie rozwiązanie zmniejsza ryzyko roszczeń z tytułu transakcji płatniczej przez użytkownika. 

Wszystkie dane dotyczące płatności są przesyłane  bezpieczną drogą a firma Antonie & Emma s.r.o. jako sprzedawca nie ma do nich dostępu ani ich nie przechowuje.

2. Przelew z góry

Jeśli wybierzesz płatność klasycznym przelewem bankowym, automatycznie wyślemy Ci fakturę zaliczkową na e-mail. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, na ten sam e-mail otrzymasz paragon lub fakture.

Przy płatności przelewem z góry na termin dostawy może mieć wpływ termin płatności (wysyłamy towar dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie). Kwota musi zostać zaksięgowana na naszym koncie nie później niż pięć dni roboczych po potwierdzeniu zamówienia, w przeciwnym razie anulujemy je. 

 

Transport

Zweryfikowany kurier GLS

Dzień przed dostawą otrzymasz wiadomość SMS z numerem przesyłki. Możesz dostosować miejsce i czas dostawy.

 

 

Zmiany w zamówieniu

 

Skontaktuj się z nami

Jeśli potrzebujesz zmienić coś w swoim zamówieniu lub całkowicie je anulować, skontaktuj się z nami. Chętnie doradzimy, jak postępować.

 

Zwrot towaru

Zakupiony towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w terminie 30 dni przedłużonym przez nas od daty otrzymania. Oczywiście dotyczy to również zamówień z odbiorem osobistym. Uprawnienie nie dotyczy zamówień w ramach działalności handlowej lub gospodarczej, tj. jeśli na fakturze znajduje się Twój numer identyfikacyjny.

Zalecamy zwrot towaru w nieuszkodzonym opakowaniu.

Opakowanie nie jest przedmiotem zakupu ani częścią zakupionego towaru. Mimo to antonieemma.cz ma prawo do zwrotu faktycznie poniesionych kosztów w związku ze zwrotem towaru. Koszty te są zawsze wyceniane indywidualnie i jako takie obciążają klienta i odliczane są od kwoty za zwracany towar.

Dotrzymanie 30-dniowego terminu

Do zachowania terminu decyduje wysłanie odstąpienia od umowy. Okres odstąpienia uważa się zatem za zachowany, jeżeli konsument wyśle ​​przedsiębiorcy zawiadomienie o odstąpieniu od umowy w jego trakcie.

Termin na odstąpienie od umowy trwa 30 dni kalendarzowych, nie dni roboczych, i zaczyna biec następnego dnia kalendarzowego po odebraniu przez konsumenta towaru (np. jeżeli klient odbierze towar w piątek, okres odstąpienia liczony jest od soboty włącznie ).

Jakie dokumenty dołączyć?

Żaden, bo przecież znamy się na naszych produktach :-)

Gdzie wysłać towar?

Antonie Emma
Březina 19
Březina 29411
Czechy

Podsumowanie zwrotu

1. Piszesz do nas e-mail z informacją, że odsyłasz towar.

2. Prosimy o przesłanie towaru w takim stanie, w jakim został dostarczony. 

 

Reklamacje

 

Co robić, gdy…

Otrzymany towar jest uszkodzony

Przy odbiorze towaru od przewoźnika prosimy o dokładne sprawdzenie dostarczonego towaru.
Nie przyjmuj przesyłki, która nosi ślady uszkodzenia.

Jeżeli towar jest uszkodzony, mimo że opakowanie było nienaruszone, należy jak najszybciej poinformować o tym fakcie przewoźnika lub naszą firmę.

 

Reklamacja niekompletnej przesyłki

Jeśli czegoś brakuje, nie wahaj się z nami skontaktować w jakikolwiek sposób. 

Idealnie jest napisać maila w temacie  REKLAMACJA i wszystko szczegółowo opisać. 

Postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem. Z reguły otrzymasz odpowiedź w ciągu 24 godzin, a najpźniej w ciągu 48 godzin. 

 

Reklamacje dotyczące wad

5-letnia gwarancja na ukryte wady produkcyjne, które z czasem mogą powodować awarię produktu. 

Jeśli coś nie działa, nie wahaj się skontaktować z nami przez  e-mail. W temacie e-maila umieść REKLAMACJA i szczegółowo wadę opisz (najlepiej dołączyć zdjęcie).

Postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem. 

Usuwamy usterkę: A) jeśli jest to możliwe naprawiamy. B)  jeśli nie ma możliwosci naprawy, wyslamy nowy produkt

Odchylenia kolorystyczne nie stanowią podstawy do reklamacji.

 

 

 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz